Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Skup-ka.si.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine »Skup-ka.si« (v nadaljevanju: Splošni pogoji poslovanjaa) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

Lastnik in upravljalec spletne trgovine Skup-ka.si, dostopne na povezavi www.skup-ka.si (v nadaljevanju: “spletna trgovina” ali “spletno mesto”) je podjetje KAPLICA, spletna prodaja in organizacija dogodkov, Urška Kaplan s.p., C. 24. junija 7, 1231 Ljubljana Črnuče (v nadaljevanju tudi  “KAPLICA” ali “trgovec”), ki je tudi ponudnik storitev v povezavi s spletno trgovino. 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovca ter urejajo poslovni odnos med trgovcem in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Z uporabo te spletne trgovine kupec potrjuje, da je star 15 let ali več, ali če je mlajši od 15 let, da je prejel soglasje staršev ali skrbnika za soglašanje s temi splošnimi pogoji poslovanja (v nadaljevanju: “splošni pogoji”).  

Trgovec si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev. Vse spremembe splošnih pogojev bodo objavljene na spletnem mestu www.skup-ka.si in začnejo veljati s trenutkom objave ali kasneje, po preteku določenega obdobja, če bo tako zapisano. Obvestilo o spremembi splošnih pogojev bo jasno razvidno na spletnem mestu.

Soglašanje s temi splošnimi pogoji v celoti je pogoj, da lahko uporabljate storitve, ki jih trgovec omogoča preko spletnega mesta. Če ne soglašate s temi splošnimi pogoji, ste nemudoma dolžni prenehati uporabljati spletno mesto. Enako velja v primeru, da ne soglašate z naknadnimi spremembami splošnih pogojev.

  1. PODATKI O PODJETJU

Ime podjetja: KAPLICA, spletna prodaja in organizacija dogodkov, Urška Kaplan s.p.
Naslov: C. 24. junija 7, 1231 Ljubljana Črnuče
Telefon: 040 650 856
Elektronski naslov: info@skup-ka.si
Matična številka: 9135189000
Davčna številka: 62932713

Poslovni račun: DE48100110012625096370 odprt pri N26 BANK GMBH, Nemčija.

Davčni zavezanec: NE

Vpis v registrski organ: 18. 5. 2022

SKD: G47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu

  1. RAZLIKOVANJE MED POTROŠNIKI IN SUBJEKTI, KI SE UKVARJAJO S PRIDOBITNO DEJAVNOSTJO

Uporabniki in kupci spletne trgovine so lahko fizične ali pravne osebe. Spletna trgovina in fizične osebe medsebojne obveznosti urejajo s pričujočimi Splošnimi pogoji poslovanja. Spletna trgovina in pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, medsebojne obveznosti uredita s pogodbo, kjer opredelita splošne in posebne pogoje sodelovanja. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastniško vlogo, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu. 

Nakup je v spletni trgovini za fizične osebe možen z vsakokratnim nakupom brez registracije. 

Nakup je v spletni trgovini za subjekte, ki se ukvarjajo s pridobitno dejavnostjo možen, ko se trgovec in kupec o nakupu dogovorita s pogodbo, kjer opredelita splošne in posebne pogoje poslovanja predvsem, ne pa izključno glede:

  • načina plačila:
    *  z gotovino ob prevzemu (razen, če na spletni strani ob artiklu ni drugače navedeno),
    *  z nakazilom na račun podjetja po ponudbi oziroma predračunu,
    *  s plačilno kartico
  • odstopa od pogodbe,
  • vračila izdelkov.



    5. DOSTOPNOST BLAGA

Nakupovanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Blago uporabnik ali kupec izbira in naroča iz seznama blaga v spletni trgovini. Ponudba in dostopnost blaga v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter posodablja.

  1. CENE BLAGA

Cene v spletni trgovini so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v okviru ponujenih možnosti plačila. Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih (EUR). Trgovec ni zavezanec za DDV. Stroški dostave in morebitne druge dajatve so navedene ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila in nadalje tudi na računu. Spletne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo do vsakokratne njihove spremembe. Posebne cene v spletni trgovini so označene. Spletne cene se oblikujejo tudi na osnovi akcijskih in promocijskih cen. Akcijska cena je znižana redna spletna cena, po kateri se prodaja predstavljeno blago za določen ali nedoločen čas. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo. 

Spletne cene blaga v spletni trgovini se lahko spreminjajo glede na stroške, ki jih ima trgovec. Kljub naporom, da bi zagotovili ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o spletni ceni napačen. Da se takšne napake kar se da hitro odpravijo, prosimo, da uporabnik oziroma kupec trgovca o njih obvesti preko e-pošte ali telefonske številke objavljene na spletni strani. V primeru, da se spletna cena med obdelavo naročila spremeni (od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila), bo trgovec: 

a) kupcu to sporočil in ga obvestil o novih spletnih cenah, kupec pa ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah in 

b) kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

  1. NAČINI PLAČILA 

Trgovec omogoča naslednje načine plačila blaga iz spletne trgovine: 

  • s plačilno ali kreditno kartico MasterCard, Visa/Visa Electron, American Express,
  • z nakazilom na račun trgovca po ponudbi oziroma predračunu,
  • s plačilom z gotovino po povzetju na sedežu podjetja na naslovu C. 24. junija 7, 1231 Ljubljana Črnuče, ali na drugem prevzemnem mestu po predhodnem dogovoru. 

Plačilo s plačilno kartico ob osebnem prevzemu ni možno.

V primeru plačila z debetnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik mora biti ista oseba, kot je imetnik debetne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen izjemoma po dogovoru s trgovcem.

V primeru plačila po povzetju kupec nosi stroške v višini, ki so mu s strani trgovca prikazana pred oddajo naročila. 

Trgovec ob nakupu kupcu izda račun na trajnem mediju.

  1.  OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Trgovec ni odgovoren za posledice uporabe blaga, kupljenih v spletni trgovini, ki nastanejo zaradi uporabe po prevzemu blaga. Trgovec ni odgovoren za motnje v poteku prodaje, ki so posledica ravnanja kupca ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja spletna trgovina. Trgovec deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za kupce. V morebitnih sporih si trgovec prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na kontakte, ki so objavljeni na spletni strani trgovca. Trgovec se ves čas trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Fotografije izdelkov v spletni trgovini so fotografije enakih izdelkov, kot se dejansko prodajo kupcu. Blago trgovec pridobiva od različnih dobaviteljev, zato lahko pride do manjših odstopanj pri embalaži ali izgledu izdelka. Ta odstopanja nikakor ne vplivajo na kvaliteto ali funkcionalnost izdelka. Kupci lahko kadarkoli opozorijo trgovca na morebitne napake. 

Zaradi narave nekaterih artiklov (ohranjanje svežine in kakovosti), dobavitelji kupcem pošiljajo sami pod svojimi pogoji, ki so opisani v pravilih poslovanja na njihovih spletnih straneh. Kupec ali uporabnik je pred nakupom tovrstnih artiklov s tem seznanjen na strani posameznega artikla. V teh primerih je trgovec le posrednik med uporabnikom ali kupcem in dobaviteljem, zato ne odgovarja za kakovost artiklov ter poškodbe embalaže ali artiklov, ki morebiti nastanejo na poti od dobavitelja do kupca. 

Med trgovcem in dobaviteljem je sicer sklenjen tudi dogovor, v katerem je v VI. točki opredeljeno, da kakovost blaga ustreza predpisanim standardom kvalitete po katero se blago prodaja, da so vsa živila varna in skladna z živilsko zakonodajo, da ima vzpostavljen sistem notranjih kontrol, ki temelji na načelih HACCP in da vsa morebitna tveganja v zvezi z živili ustrezno preprečuje oz. obvladuje.

Trgovec si pridržuje pravico, da začasno ali trajno onemogoči spletno stran ali dostop do nje zaradi tehničnih in drugih težav ter vzdrževanja. V kolikor bo zaradi omenjenih razlogov tudi  spletna trgovina onemogočena ali pa bo dostop do nje omejen, si trgovec pridržuje pravico za preklic oddanih naročil. V tem primeru bo kupec pravočasno obveščen ter seznanjen z nadaljnjimi postopki. Da bo uporaba spletne strani čim bolj varna, kupcu priporočamo, da sam zagotovi ustrezno zaščitno opremo z antivirusnim programom ter poskrbi za zaščito osebnih podatkov.

  1. PIŠKOTKI

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob obisku spletne strani, na kateri deluje spletna trgovina pošlje brskalniku. S pomočjo piškotka spletna stran prepozna, in si zapomni podatke o obisku spletne strani in obiskovalcu spletne strani omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno aktivnost. S pomočjo piškotkov trgovec prilagaja vsebine na spletni strani, si zapomni preference obiskovalca in beleži obisk spletne strani oziroma spletne trgovine. Brskanje po spletni trgovini s piškotki je prijetnejše, hitrejše in učinkovitejše. Vsak obiskovalec ob začetku obiska spletne strani oziroma trgovine prejme piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na računalnik obiskovalca lahko spletna trgovina shrani tudi druge piškotke, ki so namenjeni obveščanju o delovanju in promocijah ter dogodkih, ki potekajo v okviru spletne trgovine. 

Več informacij o piškotkih, ki jih uporablja spletno mesto najdete na: Politika zasebnosti

  1. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV IN VARNOST

Vse informacije o varovanju osebnih podatkov najdete na: Politika zasebnosti

Podatki, ki jih trgovec obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa Zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

  1. SKLENITEV PRODAJNE POGODBE

Prodajna pogodba med trgovcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko trgovec kupcu pošlje elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila z naslovom: potrditev prejema naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovca kot za kupca. To elektronsko sporočilo ni potrdilo, da je blago na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema blaga, ampak le obvestilo kupcu, da je trgovec prejel naročilo in da je stekel postopek preveritve dobavljivosti blaga. 

Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Prodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca.

Po oddaji naročila trgovec pošlje kupcu potrdilo s povezavo v e-pošti s podatki o roku in izvedbi dobave. Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V elektronskem sporočilu trgovec pouči kupca tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.

Trgovec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v pdf obliki na elektronski naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov trgovec ne bo upošteval.

Če kupnina za izvedeno naročilo s strani kupca ne prispe na bančni račun trgovca v roku 7 delovnih dni (bančno nakazilo), se šteje, da je naročilo s strani trgovca preklicano, pogodba o nakupu preko spletne trgovine pa razvezana. 

  1.  POSTOPEK NAKUPA

Uporabnik izbira blago na spletni strani trgovca in blago nalaga v košarico. Pred oddajo naročila, pregleda košarico in spremeni količine blaga v košarici ali posamezno blago iz košarice odstrani. 

Uporabnik izbere način plačila, naslov za dostavo in naročilo odda. Uporabnik ima v postopku nakupa možnost, da spletni trgovini »Skup-ka.si« zaupa kontaktne podatke, čer želi biti obveščen o nadaljnjih akcijah, promocijah, anketah in dogodkih, ki jih organizira spletna trgovina »Skup-ka.si«, in sicer preko elektronske pošte.

Spletna trgovina »Skup-ka.si« v skladu z dokumentom o varstvu in obdelavi osebnih podatkov zagotavlja največjo možno skrbnost pri upravljanju in hrambi osebnih podatkov uporabnikov. 

Po oddaji naročila, uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem trgovca. Status takšnega naročila je »naročilo sprejeto« oziroma »prednaročilo« in trgovca ne zavezuje k zagotovitvi naročenih izdelkov, dokler takšnega naročila trgovec ne potrdi.

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku dveh ur od potrditve sprejema naročila. Če uporabnik naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira prek elektronske pošte. Za blago, ki ga trgovec nima na zalogi, je vezan izključno na dobavo s strani dobaviteljev in na čas, v katerem lahko posamezen dobavitelj dostavi izdelek do trgovca. Po elektronski pošti trgovec kupca obvešča o dobavi blaga. Če je rok dobave predolg in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči trgovcu. Ta bo blago odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitno kupnino, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in prodajalcem je nepreklicno sklenjena s potrditvijo prejema naročila s strani trgovca, to je, ko trgovec kupcu pošlje elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila, ki vsebuje potrditev prejema naročila.

Za naročila, ki odstopajo od povprečnih naročil pri trgovcu ali trgovec domneva, da gre za sum zlorabe, si trgovec pridržuje pravico pred sklenitvijo pogodbe kontaktirati potencialnega kupca ter preveriti naročilo in po potrebi zahtevati drug način plačila iz nabora predvidenih načinov plačil ali naročilo v celoti ali delno zavrniti. 

Trgovec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobavljivosti blaga, ki ga trgovec nima na zalogi v lastnem skladišču, temveč je odvisen od delovanja in časovne roke, ki jih predvideva dobavitelj.

  1.  KODE ZA POPUST

Spletna trgovina »Skup-ka.si« občasno omogoča nakup s promocijsko kodo oz. kodo za popust na določene izdelke. Aktivna koda bo objavljena na družabnih omrežjih spletne strani, poslana po elektronski pošti, kot del osebnega sporočila ob nakupu izdelkov ali preko drugih medijev. Koda prinaša različne ugodnosti in je časovno omejena. Kupec jo mora izkoristiti v določenem času, sicer postane neveljavna. Rok veljavnosti je vedno napisan ob kodi za popust, kupec je z njim seznanjen.

Uporaba kode za popust

i. Kupec izbere izdelke, ki jih želi kupiti in jih da v košarico.

ii. V košarici ima kupec preden nadaljuje na blagajno, možnost vpisa kode kupona v okence ‘unovči kupon’.

iii. Kupec v okence vpiše kodo kupona in klikne gumb ‘unovči kupon’,

iii. Ko kupec vpiše kodo za popust, se vrednost kode odšteje od zneska naročila.


Za en nakup se lahko uveljavi le eno kodo za popust,

  1.  DOSTAVA 

Trgovec se zavezuje, da bo vsako naročilo obdelano v roku 2 delovnih dni po izvedenem plačilu. V primeru, da zaradi kateregakoli razloga to ni možno, bo trgovec o tem obvestil kupca.

Trgovec blago pripravi in odpošlje na s strani kupca izbrani naslov za dostavo in ga o tem obvesti po elektronski pošti. Pravo tako pouči kupca o postopkih v zvezi z vračilom blaga, zamudo pri dostavi in pritožbami.

Podjetje omogoča dostavo z dostavno pošto (DPD). Poštnina skupaj s stroški pakiranja znaša 4.87 €.

Trgovec po pripravi blaga, le-to odpošlje z dostavno pošto. Dostavljeno blago lahko zamudi s strani kupca izbrani rok, saj za dostavo skrbi zunanji partner. V primeru nepravega časa dostave lahko kupec naslovi pritožbo na dostavno pošto (DPD).  

Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kakovost blaga. Kupec oziroma naslovnik se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov.

  1. PRAVICA KUPCA DO ODSTOPA OD POGODBE

V skladu s 43č in 43d členom ZVPot ima potrošnik pri pogodbah sklenjenih na daljavo, pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga podjetju na elektronski naslov sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 

Za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe mora kupec v 14 dneh od prejema blaga na elektronski naslov info@skup-ka.si sporočiti, da odstopa od pogodbe. . Za čas odstopa od pogodbe se štejeta dan in ura prejema sporočila na zgoraj navedeni elektronski naslov o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe se nahaja na povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/npbDocPdf?idPredpisa=PRAV11915&type=pdf 

Za datum vračila blaga šteje dan, ko je bilo blago poslano trgovcu. Blago je potrebno vrniti trgovcu najkasneje v roku 5 dni po oddanem sporočilu o odstopu od nakupa. Za vrnitev kupljenega blaga trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje sporočilo o odstopu z izpolnjenim obrazcem. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca je strošek vračila blaga trgovcu. Ta strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, se obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od vrste pošiljke.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeto blago vrne po pošti na naslov: KAPLICA, Urška Kaplan s.p., C. 24. junija 7, 1231 Ljubljana Črnuče.

Blago, ki ga kupec vrača mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, kot ob trenutku prejema blaga s strani kupca, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je količina blaga zmanjšala, ne da bi bil za to odgovoren sam kupec.

V primeru, da kupec v času med prevzemom in vrnitvijo blaga zaradi odstopa od pogodbe, blago uporablja, ima trgovec nasproti kupcu pravico uveljaviti zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga zaradi kupčeve uporabe. Kupec ni upravičen vračati blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, ali je zapečateno, kupec pa je po prejemu izdelka odprl pečat. Prav tako kupec ni upravičen do vrnitve prehranskih izdelkov, ki jih je sam odprl in uporabljal.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.

Vračilo prejetih plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od dneva prejema vrnjenega blaga. Zaradi zagotavljanja sledljivosti, točnosti in pravočasnosti vračila se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Blaga, ki je hitro pokvarljivo, ali mu hitro poteče rok trajanja, ni dovoljeno vračati. 

V kolikor je kupec naročil napačno blago in ga želi zamenjati, krije stroške poštnine (novega oz. zamenjanega blaga) sam.

  1. ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Kupec ima kot potrošnik pravico, da uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake.

Napaka je stvarna, kadar:

  • blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila trgovcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga se preverja z drugim, brezhibnim blagom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem blagu. 

Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti trgovca v roku dveh mesecev odkar je bila napaka odkrita in trgovcu omogočiti pregled blaga. Trgovec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na blagu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec, ki je pravilno obvestil trgovca o napaki, ima pravico od trgovca zahtevati:

  • da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali;
  • da blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali;
  • da vrne plačani znesek.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nam pišite na info@skup-ka.si in priložite vaš račun. 

  1.  NEPOSREDNA KOMUNIKACIJA

Če želi uporabnik ali kupec neposredno komunicirati s trgovcem, lahko pokliče na telefonsko številko +386 40 650 856. Za pomoč in dodatne informacije je uporabniku ali kupcu na voljo tudi e-naslov info@skup-ka.si ali skupnostna.kavarna@gmail.com.

Trgovec bo z uporabnikom ali kupcem stopil v stik preko elektronske pošte v obliki informativnih in promocijskih elektronskih sporočil, če je za to uporabnik ali kupec podal izrecno privolitev. Takšna sporočila bodo jasno in nedvoumno označena kot informativna ali promocijska sporočila. Pošiljatelj informativnih ali promocijskih elektronskih sporočil bo jasno razviden, poleg tega pa bo uporabniku ali kupcu vselej na voljo možnost odjave od prejemanja tovrstnih sporočil. Odjavo uporabnika ali kupca od prejemanja oglasnih sporočil bo trgovec trajno upošteval.

  1.  INTELEKTUALNA LASTNINA

Spletna trgovina »Skup-ka.si« in njene vsebine, vključno s fotografijami izdelkov, video vsebine, blog zapisi, grafike in drugim materialom na spletni strani so zaščitene in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

  1.  OCENE, MNENJA IN PRIPOROČILA UPORABNIKOV

Ocene, mnenja in priporočila uporabnikov in kupcev ter recenzije blaga (v nadaljevanju: mnenja) so ena izmed najpomembnejših vsebin spletne trgovine, ki so namenjeni boljšemu informiranju skupnosti uporabnikov in kupcev. Trgovec omogoča objavljanje mnenj vsem uporabnikom spletne trgovine.

Z oddajo mnenja ali komentarja uporabnik izrecno dovoljuje objavo dela ali celotnega mnenja v vseh elektronskih in drugih medijih trgovca. Trgovec ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja ter, da te pravice izključno in časovno ter teritorialno neomejeno prenaša na trgovca.

Trgovec si pridržuje diskrecijsko pravico pregledovanja in objavljanja mnenj. Trgovec ne dovoljuje objave mnenj, ki so na kakršenkoli način žaljiva, diskriminatorna, rasistična, seksistična, zavajajoča ali drugače neprimerna, in ne predstavljajo informacij o izdelkih spletne trgovine, ki bi bile koristne za uporabnike in kupce.

  1.  PRITOŽBE IN SPORI

Trgovec spoštuje pravice potrošnikov in posluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Trgovec spletne trgovine po najboljših močeh skrbi za zadovoljstvo uporabnikov in kupcev, a se ne more popolnoma izogniti njihovemu nezadovoljstvu, ki se najpogosteje pokaže v obliki pritožbe ali reklamacije. 

V teh primerih uporabnik ali kupec posreduje pritožbo telefonsko na številko +386 40 650 856 ali na elektronski naslov info@skup-ka.si. Trgovec skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Trgovec si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno reševanje sporov. Če to ne bo možno, bo za reševanje spora pristojno sodišče v Ljubljani.

Evropska komisija od 15. februarja 2016 omogoča tudi platformo za izvensodno reševanje sporov. Potrošniki lahko spore v zvezi z naročilom najprej rešijo brez vključitve sodišča, na povezavi: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Več informacij o dotični platformi pa kupci lahko dobijo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

  1.  SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike in kupce na primeren način. 

Vsaka sprememba ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja začne veljati in se uporabljati z iztekom 8-dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

V primeru, da uporabnik s spremenjenimi pogoji uporabe, ne soglaša, mora takoj prenehati z uporabo spletnega mesta www.skup-ka.si. Z vstopom na spletno mesto potrjuje, da se z morebitnimi spremembami in dopolnitvami strinja.

Zadnjič posodobljeno: julij 2022