Jutranjik: Dnevnik jutranje rutine

22,90 

Dnevnik jutranje rutine je ustvarila Sara Zupančič, mlada podjetnica in mentorica navad. Zasnovan je za 90 dni in na način, da ob vsakem novem začetku 90-dnevnega cikla reflektiraš svoje glavne cilje in svoj ‘zakaj’, ki je temelj našega delovanja in nam daje fokus. Na začetku vsakega tromesečja, pa si z Jutranjikom postaviš mesečne cilje in navade, ki te bodo pripeljale do uresničitve tvojih dolgoročnih ciljev.

Zakaj je jutranja rutina pomembna?
1. Ker si z jutranjo rutino vzameš čas samo zase in s tem izkažeš ljubezen do sebe.
2. Ker se z jutranjo rutino naravnaš na nov dan in vanj vstopiš pripravljen_a.
3. Z razgibanjem telesa poskrbiš za boljše počutje.
4. Če si že zjutraj postaviš dnevne cilje, lahko tudi čas čez dan bolje izkoristiš.
5. Če si vzameš čas za kakovosten zajtrk, kasneje postaneš lačen_a in je tako tudi manj možnosti, da tekom dneva posegaš po nezdravih prigrizkih.
Varen nakup

Opis

Jutranjik: Dnevnik jutranje rutine je dnevnik navad, ki podprejo 5 glavnih področij v tvojem življenju. Navad, ki usmerijo tvoj dan tja, kamor ti želiš, da gre.

Zakaj jutranja rutina in kakšne rezultate v našem življenju obljublja Jutranjik?

Verjetno si že slišala, da se po jutru dan pozna. Pa ne zgolj dan, pač pa dan za dnem tako gradimo našo prihodnost. Kdo bomo v prihodnosti je odvisno od tega, kako živimo v slehernem trenutku. Sami  ustvarjamo način, na katerega bomo živeli, naš življenjski slog. Majhen napredek vsak dan lahko prinese velike rezultate na dolgi rok.

Skozi celoten proces Jutranjika delaš na glavnih 5 področjih svojega življenja. Da lahko živiš resnično izpolnjeno življenje je pomembno, da nam delujejo vsa izmed teh področij.

To so:
OSEBNA IN DUHOVNA RAST
PROSTI ČAS
KARIERA IN FINANCE
ZDRAVJE IN AKTIVNI ŽIVLJENJSKI SLOG
DRUŽINA IN ODNOSI

In prav jutra in naša jutranja rutina sta tista, ki ustvarjata naše življenje.

Dnevnik je zasnovan za 90 dni in na začetku (na vsakih 90 dni, ko začneš uporabljati nov dnevnik) pogledaš, kaj so tvoji glavni cilji in življenjski namen. Za uspeh na vseh glavnih 5 področjih so namreč ključnega pomena cilji in vizija.

Pogledaš torej v svoj »zakaj«, ki je temelj za tvoje delovanje. Na začetku vsakega izmed 3 mesecev (segmenta 30 dni) pa si postaviš mesečne cilje in navade, ki te bodo pripeljale do uresničitve tistih dolgoročnih.

Potem pa preideš na samo jutranjo rutino, ki je sestavljena iz 5 vaj.

Te vaje so:
HVALEŽNOST
POTRDITEV TVOJEGA USPEHA
FOKUS DNEVA (DNEVNI PLAN)
ČAS ZAME
TRANSFORMIRAM SEBE

Vaja TRANSFORIMIRAN SEBE je vsak dan drugačna in sestavljena na način, da te podpre pri glavnih področjih tvojega življenja (in stebrih po R. Sharmi) – odnosi, zdravje, vizualizacija ter kreacija (delo/služba). Dnevnik te prav tako redno podpira pri tem, da si prisotna svojim ciljem, istočasno pa tudi transformiraš svoje življenje in vsakodnevno rasteš.

Saj verjetno poznaš rek o majhnih, a doslednih akcijah. Na koncu naredijo veliko razliko.

Jutranjik: Dnevnik jutranje rutine pa na Skupkini polički najdeš tudi v paketu z zdravim zajtrkom.

 

Sara Zupančič je samostojna podjetnica, ki je strast našla v podpiranju ljudi, da se zbujajo navdihnjeni nad tem, kar počnejo v življenju. To počne kot Managerka delovne sreče, mentorica za navade ter avtorica Jutranjika, dnevnika jutranje rutine.

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.

Bodi prvi ocenjevalec “Jutranjik: Dnevnik jutranje rutine”

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja